Zadania zawodowe:
|
- bieżące zarządzanie kempingiem ze szczególnym uwzględnieniem spraw administracyjnych, finansowych i personalnych;
- realizowanie polityki wynajmu miejsc na kempingu i promocji kempingu;
- kierowanie zespołem pracowników, planowanie poziomu i struktury zatrudnienia, przeprowadzanie rekrutacji, adaptacji społeczno-zawodowej nowych pracowników, awansowanie oraz zwalnianie pracowników;
- określanie zakresów obowiązków pracowników, motywowanie i rozliczanie ich z wyników i czasu pracy oraz zapewnianie pracownikom warunków do rozwoju zawodowego;
- opracowywanie i wprowadzenie standardów pracy oraz zasad obsługi klientów;
- podejmowanie działań mających na celu poprawę funkcjonowania kempingu, w tym lepsze wykorzystanie sprzętu, zasobów finansowych itd.;
- negocjowanie warunków współpracy i zawieranie umów z dostawcami usług, mediów, materiałów eksploatacyjnych, wyposażenia kempingu oraz z podwykonawcami usług porządkowych, serwisowych itp.;
- przestrzeganie porządku i zapewnianie bezpieczeństwa użytkownikom kempingu;
- zapewnianie turystom korzystania z urządzeń o standardzie zgodnym, z wymogami kategorii obiektu, w tym ze sprzętu sportowo-turystycznego i rekreacyjnego oraz bezpiecznego deponowania rzeczy wartościowych;
- zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki zawodowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
|