Zadania zawodowe:
|
- zapewnienie skutecznego zarządzania operacyjnego działalnością gospodarczą sieci sklepów m.in. poprzez planowanie, organizowanie i koordynowanie pracy podległych placówek handlowych;
- analizowanie otoczenia rynkowego oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu;
- opracowywanie i wdrażanie strategii oraz konkretnych działań sprzedażowych u klientów sieciowych;
- dbanie o skuteczną realizację planów sprzedażowych sieci handlowej;
- pozyskiwanie partnerów i budowanie długoterminowych partnerskich relacji z nimi w celu utrzymania ciągłości dostaw towarów do sklepów sieci, zapewnienia rozwoju sieci oraz zwiększenia zysków;
- organizowanie spotkań dla koordynatorów sieci sklepów oraz wspólna praca na rzecz rozwoju marki;
- uczestniczenie w spotkaniach z partnerami/dystrybutorami sieci sklepów;
- zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę z pracownikami oraz podejmowanie decyzji wynikających ze stosunku pracy;
- dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników oraz kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy;
- rozwijanie własnych kompetencji oraz aktualizowanie wiedzy m.in z zakresu strategii ekspansji, rozwoju franczyzy, komunikacji;
- przestrzeganie zasad etyki zawodowej, zachowania tajemnicy służbowej, zapewnianie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska;
- nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z innymi działami sieci handlowej.
|